idool , ?

Brukar ju titta på idol dåja.
Och är det bara jag som tycker juryn är taskiga eller?
Dom skickade hem Frida för att "idol handlar om att utvecklas och det tycker vi inte att hon gjort.." , tjo ko.
det var säkert bara för hon satt i rullstol . hon va en av dom som sjöng bäst igår, och hon åker ut .. det var ju asmånga som sjöng mycket mycket sämre än henne som gick vidare... taskigt tycker jag..
juryn brukar ju alltid säg att det inte handlar så mycket om utsseendet? men ändå är det looken dom går efter, och inte fan är det så mycket på rösten iaf. dom skickade ju vidare jätte många som sjöng skitkasst igår, visst dom kanske har sjungt bra innan , men dom sabbade det igår. och vissa av dom sabbade det idag med, och ändå går dom vidare? hon jamilla tex, hur många chanser har inte hon fått fast hon sabbat dom ? sånt blir jag störd på .
visst,  frida sitter i rulltstol och kan ju då inte röra sig på scenen , men är det vad idol handlar om ? jag trodde det var en sångtävling och inte en dans eller va snygg tävling... dålig stil juryn . jag tror många av er andra som tittade också fattade att dom skickade hem henne pga rullstolen?
Frida,! Du läser ju antagligen inte detta, men va stark o fortsätt kämpa för du har en skitfin röst!! :) Jag hoppas du fortsätter sjunga, och nån gång i framtiden kanske du ger ut en skiva eller två? Då kan juryn gott sitta där med lång näsa...

Nej, jag tycker idol blir bara sämre o sämre för varje år.. och jag gillar inte juryn längre heller. . .
aja , vill man bli känd är det bättre o lägga upp en video på youtube o reklama den.! justin bieber blev ju känd via youtube så... ;)


Kommentarer
Postat av: lovisa

Gillar du make up? gratis presentkort?

blev n yss medlem på en sida där man själv samlar poäng och då man samlat tillräckligt får man beställa hem presentkort HELT GRATIS, om du vill bli medlem gå in på: http://www.gratismakeup.se/?r=246371

:)

2010-09-24 @ 13:31:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0