It's so easy to fake ,

Jag har i alla fall försökt . Det är ju alltid något , även om det egentligen inte har gett ett skit så har jag försökt.  Kan väl inte precis säg att du har försökt?
Jag önskar jag vore en tankeläsare. I alla fall så jag kunde läsa dina tankar! Förjust nu har jag verklligen no fucking idea om vad du tycker o tänker om mig. såklart vågar jag ju inte fråga heller ...
om du ändå kunde säg nåt ... gaash , blir knäpp .

det är så jävla lätt att fejka. Allt går att  fejka. eller ja , det mesta iaf.
lika bra att säg sanningen från början . vilket jag inser nu att jag borde gjort, men det är ju försent nu anyway , kan ju lika gärna glömma dig . men ah , det är inte så jävla lätt . inte när du dyker upp hela tiden. och det känns ju som du bara blir snyggare för varje gång med. greeeatt ...
började snacka med en annan nu som verkar helt okej . tänkte att det var lika bra o säg sanningen från början , och det gick ju bra. well, hoppas kan man ju (:
sen finns det ju massa , hmm ., äldre konstiga äckliga gubbar som skriverockså ......
och såna där  överkåta saker .. nja ..

Men iaf , förutom att jag är sjukt förkyld just nu så känner jag mig ändå helt okej . på väg uppåt iaf...
min idrottslärare sa att om man vill bränna fett så är det bättre att powerwalka ellergå låååånga promenader än att springa/jogga . alltså tänker jag ut o powerwalka en del och så får vi väl se om jag kanske blir lite nöjd med min kropp sen .
ibland gillar jag min kropp men oftast inte. det handlar väl om självförtroende , och det är något jag inte har . men om man kan fejka att man har bra självförtroende så kanske jag är en bra bit på vägen .
för kan jag visa att jag kanske har lite självförtroende så , kanske jag har en chans?
om jag ändå hade tillräckligt mycket självförtroende för att säg vad jag verkligen tycker om dig .
Men men  , jag får väl move on . även om det är lättare sagt än gjort.

Det är iaf massa fest i helgen , härligt som fan . Kan ju hoppas på att nåt bra händer.  :)

Sitter o lyssnar på Vill ha dig.  och det får mig bara o tänka ännu mer på dig . fan .
jag mår inte bra , men det jag är helt okej nu . ett steg på vägen .
jag har jobbat mig uppåt.  även om jag kommer falla ner igen  , så försöker jag iaf. ska försöka att inte ge upp .
även när jag är helt på botten så ska jag försöka. får fan inte ge upp . jag har gett upp alldeles för mycket.
måste börja kämpa hårdare.

Det är så mycket lättare att fejka .. verkligheten är bara så jävla fake.


om jag ändå visste vad folk egentligen tänker om mig . är allt det också fejk? bara en fasad som döljer sanningen? den smutsiga sanningen?
men förr eller senare lär väl sanningen komma fram ändå .


du är fejk .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0