splitted .

Som jag sa ,  kärlek är nog inte min grej asså.
Jag bara sabbar allt..
vill gråta , samtidigt som jag vill skratta. du är fan patetisk,
Men du förtjänar definitivt inte mina tårar .

just nu är jag jävligt trött på killar, idioter hela högen .
typ 90% iaf..
det är ju inte lönt att ens försöka när jag bara vet att jag sabbar allt, det är inte heller lönt o försöka när jag ändå bara kommer bli sviken.
Kärlek suger appung .. -.-

Tack till tjejerna , spriten o ciggen som gjorde min kväll när saker o ting inte blev som vi tänkt.!
Jaja, tro inte jag är nån jävla alkis eller nåt nu, för det är jag verkligen inte ,, men så jävla skönt att slippa alla problem för ett tag.
försökte ta oss in på ett ställe med 18 års gräns och det gick åt helvete, vakterna var skitstränga igår, ändå vet jag många 93or som kom in... aaah .
men skitsammma .
fast det blev som det blev så tycker jag det är en kväll som måste göras om, fast då hoppas jag att jag slipper dom tråkiga bitarna.

jaja , det är väl bara te o leva vidare o vänta, o vänta...
usch , jag försöker verkligen att inte bry mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0