lies ,

Ni vet den där känslan när det känns som ingen bryr sig om en ? Just så känner jag mig nu .
Som om man är helt obetydlig . Ja tydligen ,

Jag hatar att bo i denna skithålan . Dödare ställe får man leta efter !
Rykten är vardag och alla "känner" typ alla , eller ja , man vet vilka alla är , inte för att man precis umgås med hälften ens , men ah . Jag vill bara bort härifrån .
Usa , australien , vart som helst ! Långt härifrån bara ,


Dom man tror är ens vänner är tydligen inte det , inte bra vänner i alla fall .
Varför ska jag bry mig när ingen annan gör det ? Meningslöst att ens försöka .

Alltid jag som hör av mig , (nästan alltid) , och jag är jävligt trött på det. Om ni inte vill va med mig kan ni ju bara säg det ? men vilka skulle jag då va med ? Alla andra bor så sjukt långt iväg , dom man vill träffa träffar man knappt för det är alldeles för långt ifrån . Det är som att dom jag vatt kompis med många år nu mer är "ytliga" kompisar, vi skrattar o vi har kul . Men , jag vill ha en vän som jag verkligen kan lita på , kan berätta allt  för o framförallt , våga vara mig själv för . Jag är väldigt blyg , hatar det som fan ! Har därför svårt för nytt folk . Svårt för att lita på folk o sådära . Det är som att dom jag inte träffar så ofta litar jag mer på ? Kanske för att det är just avsåtndet som gör det , dom bor inte i denna hålan och då sprids inte sakerna ?
Jag skriver nästan aldrig '<3' till mina kompisar här , (inte dom heller ) men till dom jag knappt aldrig träffar så gör jag det . Är inte det konstigt ?  Men kanske att vi har växt upp med varandra o tröttnat ? växt ifrån varandra ?
Blir bara så störd på dom ibland . Alla har väl snackat skit om folk , men det dom gör ? Både skitsnack  o lögner .
Visst,  jag är en sån som inte pratar så mycket , men jag tycker jag berättar mer "privata" grejer än dom gör .

Vi är ett gäng . som hängt ihop flera år . Det finns inte så många o va med i denna hålan , vi är som vi är , lite annorlunda . Sen finns det ju dom andra  , som är mycket coolare.  Men bryr vi oss ? Nej . Vi har kul vi också .
Men  ja , jag är väl hellre med dom än med "dom andra"  , dom populära så att säga. Inte för att jag är mobbad , bara väldigt blyg o tyst så det blir som att jag inte märks ändå , och när jag väl säger nnåt blir folk alltid så förvånade . det är det som är så svårt , hade det varit en tävling om sämst självförtroende så hade nog jag vunnit ..
Önskar jag hade lite bättre självförtroende så man kunde träffa lite nya kompisar , visst det lär bli en bit o åka men men , . det känns som att dom "riktiga " vännerna bor så långt ifrån. och det gör dom också . men det går ju bussar , eller ja , knappt . busstiderna är ju som dom är  . guud vad jag klagar . Men jag måste verkligen rensa skallen . Deet känns bättre då !

Som sagt jag är väldigt blyg o tyst o sådära , gör inte mycket ljud av mig , jag trivs helt enkelt inte med mig själv.
Varken med mitt utseende eller min personlighet , . min röst ska vi inte tala om . därför jag håller tyst också . låter så fel när jag pratar . typ .
önskar jag hade lite mer "kött på benen" , så att säga,  våga säga ifrån o så . men tyvärr är det ju inte så . hatar det .

Det är lite skillnad när jag druckit , är lite sådär småfull (eller mycket full . . . . . . .) då är jag genast mycket socialare , och har bättre självförtroende! Tycker jag kunde va sådär i vanliga fall också . Allt hade nog vatt så mycket bättre då .

Det hade nog varit lättare också om jag bott nån annanstans .  I en stad åtminstone. Där känner iallafall inte alla alla ...

Jaja , nu ska jag ut o ta en cigg , låta nikotinet rusa runt i kroppen , götttt.

Byeee :)
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0