tjat o gnat .

Jag är trött på alla människor som håller på otjatar på en . sjukt jobbiga är dom , kan dom inte bara hålla käften nån gång ?
Är det inte det ena så är det de andra . Alltid nåt , klagar eller bara tjatar om onödiga saker,  gör dom det bara för skoj skull ?
farmor o farfar har länge klagat på att jag färgar håret , vilket jag gjort nu i 5 år . Trivs mer med brunt hår än blont. Nu idag så hade dom tydligen läst tidningen om någon som färgat håret mycket o sen helt plötsligt fått en allergisk reaktion . Svullnat upp totalt o sådära .
Men jag tänker inte sluta färga håret för det , jag är redan ett helvete ändå  .
Med alla min problem och allergier .
Sen är det ju massa annat folk tjatar om också . "du måste röra på dig mer " "sluta färga håret" "ut o övningskör, du vill väl ha körkort sen ?" " du måste satsa mer på skolan så du får bra utbildning"  ..... osv osv.
öööhhh , ge er .
Jag vill ut o röra på mig men det är inte så lätt ,  kan ju knappt jogga o ännu mindre springa . smärtan är bara för mycket . men powerwalks och att cykla är okej . Man ska bara ta sig tiden o göra det också . Finns ju typ inget gym i närheten heller , blir nån gång då o då  . Fan att det inte finns nåt gym här ! aja,
Orkar inte med skolan heller , orken o motivationen finns inte längre .
Allt har blitt så mycket jobbigare .

När folk håller på o tjata sådär mycket sitter man mest o tänker , ööhh ,käften .

Hur ska jag få bättre självförtroende när folk bara ska klaga ändå ? Jag vet egentligen inte om dom klagar , men det känns så . som att det bara är mig dom klagar o tjatar på .
Som sagt  , vill bort från allt o alla  just nu  .

Känner mig bara så hopplös , vad jag än gör så blir det fel . Vad jag än säger så blir det fel ..
jag vill bara må riktigt bra , inte behöva fejka att man mår bra .
när folk frågar hur jag mår brukar jag säg bra , lite trött eller förkyld nåt i den stilen , hade jag sagt att nej , jag mår fan inte bra,  då hade väl allt blitt värre med massa frågor o medlidande o sånt skit .
mina inre problem tar kål på mig .  (och mina yttre .)
jag tror jag tar kål på mig själv .

/A.

Kommentarer
Postat av: Eliin

Du är inte ensam om det där , ! Hatar också det , att folk inte kan lämna en ifred?

skriv mer ?! :D

2010-08-06 @ 20:58:10
Postat av: Anonym

hej du , ja det undrar jag med! Ska försöka ;)

2010-08-06 @ 20:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0