the only thing you see is my fake smile , you don't see the truth in my eyes.

Jag är en sån person som lätt blir avundsjuk. och jag hatar det!
Blir avundsjuk för minsta lilla, det kan handla om allt och alla.
Om någon har snyggare kläder än mig tex. bara en sån sak.
Blir lätt avundsjuk på folk som har det bättre än mig. Jag vet att ingen lever ett helt perfekt liv, men det känns ändå som att många har det mycket bättre än jag..
Det är inte alltid lätt, och ibland är det väldigt tufft , men jag kämpar på.
tänker inte gå in mer på det , men det är som det är ..
Blir avundsjuk om någon av mina vänner hittar på roliga saker, som kanske inte jag är med på,
blir avundsjuk om min pojkvän vill hitta på ngt med sina vänner. det är ju inte så att jag inte låter honom träffa dom, för han låter ju mig träffa och umgås med mina vänner så då ska han ju såklart få umgås med sina, men jag  blir ändå avundsjuk då jag helst vill ha honom för mig själv, eller i allafall att vi göra massa saker tillsammans . men sen kan man ju inte vara med den och göra allt tillsammans precis hela tiden , då tröttnar man.
jag önskar jag bara inte var så svartsjuk.
som alla andra förhållande är det inte perfekt, vi har våra motgångar men vi har alltid löst det och innerst inne vet båda att den andra älskar en! hoppas det fortsätter så också♥
det gäller andra saker också, om någon får bättre resultat på prov och liknande så blir jag klart avundsjuk.
blir avundsjuk på folk som lever ett lyckligt liv.
blir avundsjuk på folk som är oberoende av pengar.
blir avundsjuk på folk som är helt friska, ingen sjukdom och inga allergier.
ibland undrar jag vad meningen med livet är , då det ibland bara känns helt hopplöst.
jag vet att det finns dom som har det sämre än mig, men jag vet att det även finns dom som har det mycket bättre! jag önskar inte att jag var på toppen, men jag önskar att jag var lite högre upp , för ibland känns det som jag är så jävla nära botten.
tur jag har mina vänner, och min pojkvän såklart som finns där för mig!♥
Just nu är jag avundsjuk på alla som kan sjunga och spela gitarr, vill kunna sjunga och spela mina egna låtar själv.. :)
Vet inte varför jag egentligen började skriva om detta, men ja, gått o tänkt..
Förresten, mars nu , "vår" , njaa, känns ju inte precis så.. tycker solen och sommaren kan komma nu!
MP♥♥

Kommentarer
Postat av: Heiduskaja

Tja! Veckans blogg är igång på http://heiduskaja.bloggspace.se/ ! Kommentera under inlägget 'Blog of the Week' och ha chanse att bli Veckans blogg! Var även gärna med i 'Me Style Competition', en ny tävling hos Heiduskaja! Lycka till!

/Heiduskaja

2011-03-10 @ 00:06:15
URL: http://heiduskaja.bloggspace.se/
Postat av: lovisa

ska köpa en ny bikini och har 6 olika alt. skulle vara kul att veta vilken du tycker om mest! :D

kika på dem här http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/bikinirad.html#comment

2011-03-17 @ 18:05:30
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)

Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)

Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare/dag:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/dagens-blogg_08.html

Finns även en tävling där du kan vinna blogsvar om du är intreserad av det:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/bloggsvars-tavling.html

2011-04-09 @ 19:42:11
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0